ضمانت محصولات کلاسیک
شرکت الکترونیک کاران با بهرهگیری از دقیقترین طراحیها، استفاده از باکیفیتترین قطعات و اجرای کاملترین مراحل کنترل کیفیت، نهایت تلاش خود را در ساخت محضولات کلاسیک بهکار گرفته است؛ از اینرو امید دارد سیستم ارائهشده در مدت زمانی طولانی عملکردی مطلوب داشته باشد. با این حال، در صورت بروز هرگونه اشکال در عملکرد دستگاهها، خدمات پشتیبانی فنی و شکایات احتمالی طبق استاندارد بینالمللی ISO10002 ارایه و ممیزی میشود. لطفا در صورت بروز هرگونه مشکل در عملکرد دستگاه، طبق مراحل زیر اقدام نمایید:
۱. در صورت بروز هرگونه اختلال در عملکرد دستگاه، کاربر ابتدا مشکل را به کارشناسی اطلاع میدهد که نصب دستگاه را انجام داده است، تا مشکل بهصورت اولیه بررسی شده و در صورت امکان برطرف گردد.
۲. اگر کارشناس نصب قادر به رفع مشکل نباشد، با مرکز پشتیبانی فنی شرکت کلاسیک از طریق شماره ۰۲۱۹۱۰۰۱۱۷۷ تماس میگیرد یا از طریق پیامرسانهای تلگرام، واتساپ یا بله با شماره ۰۹۰۱۸۰۸۹۳۲۵ ارتباط برقرار میکند. در بسیاری از موارد، تیم پشتیبانی فنی کلاسیک قادر است با راهنماییهای تلفنی یا آنلاین، مشکل را بهسرعت برطرف کند.
۳. در صورت نیاز به بررسی حضوری، پشتیبانی کلاسیک راهنماییهای لازم جهت ارسال دستگاه به شرکت ارائه خواهد داد. ارسال دستگاه توسط کارشناس نصب یا نمایندگی مجاز کلاسیک به شرکت الکترونیککاران صورت میگیرد. نیاز است دستگاه با دقت بستهبندی شده و شرح دقیق ایراد نیز همراه آن ارسال شود.
(آدرس: تهران - خیابان مطهری - خیابان ترکمنستان - پلاک ۹ - شرکت الکترونیک کاران - کدپستی: ۱۵۶۵۹۳۳۳۱۳)
۴. پس از دریافت دستگاه، فرایند پذیرش در شرکت انجام شده و دستگاه به تعمیرگاه تخصصی کلاسیک ارجاع داده میشود. طی ۲ تا ۳ روز کاری، تعمیرات لازم و در صورت نیاز، بروزرسانیهای نرمافزاری و سختافزاری انجام میشود. در صورتی که دستگاه همچنان تحت پوشش ضمانتنامه کلاسیک باشد، کلیه خدمات بهصورت رایگان ارائه خواهند شد.
۵. پس از پایان تعمیر، دستگاه بههمراه فاکتور و گزارش کامل خدمات انجامشده برای مشتری محترم ارسال میگردد.
نکات تکمیلی
اطلاعات تماس
مرکز تماس پشتیبانی فنی کلاسیک:
۰۲۱۹۱۰۰۱۱۷۷ (شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹:۳۰ تا ۱۷:۳۰)
تلگرام، واتساپ و بله: ۰۹۰۱۸۰۸۹۳۲۵
خارج از ساعات اداری (تا ساعت ۲۱:۰۰) همکاران میتوانند - فقط و فقط - برای سؤالات فنی ضروری با شماره ۰۹۰۱۸۰۸۹۳۲۵ تماس حاصل نمایند.
آدرس:
تهران - خیابان مطهری - خیابان ترکمنستان - پلاک ۹ - شرکت الکترونیک کاران - کدپستی: ۱۵۶۵۹۳۳۳۱۳
اطلاع از پذیرش و پیگیری وضع دستگاه ارسالی:
۰۲۱۸۸۴۰۱۲۲۱ و ۰۲۱۸۸۴۰۵۷۹۱
سوالات متداول
دستگاه ها تا چه مدت تحت پوشش ضمانت کلاسیک هستند؟
مدت زمان ضمانت کلاسیک برای هر یک از دستگاهها بین ۲ تا ۵ سال متفاوت بوده و روی بسته بندی درج شده است. ضروریست کارشناس نصب شماره سریال دستگاه را هنگام نصب، به ۳۰۰۰۶۱۷۲ ارسال کند،به این شکل ضمانت محصول فعال خواهد شد. کاربر میتواند در هر زمان با ارسال مجدد شماره سریال، از باقیمانده گارانتی دستگاه مطلع شود.
تعمیرات چقدر زمان میبرد؟
روند پذیرش، تعمیر دستگاه ۱ الی ۳ روز کاری طول میکشد و سپس دستگاه از طریق پست ارسال میشود. کلاسیک مسئولیتی در قبال سرعت عملکرد پست ندارد.
نمایندگیهای مجاز تعمیرات
سامانه نظرسنجی کلاسیک
مشتریان محترم کلاسیک میتوانند از طریق پیامک عدد ۳ به ۱۰۰۰۶۱۷۲ در نظرسنجی شرکت کنند. نظرات دریافت شده با دقت بررسی شده و پیشنهادات یا انتقادات مشتریان گرامی به مدیریت منتقل میشوند. همینطور از طریق لینک زیر میتوان فرم نظرسنجی خدمات پس از فروش را پر کرد. هدف کلاسیک،جلب رضایت مشتریان است.